avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 599 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Debransare Radet
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Debransare Radet

Am un ap. la etj. 8 care vrea sa se debranseze de la RADET. Nu are contor gaze la usa,vrea sa isi puna niste paouri pe pereti cu care se poate incalzi. Nu cunosc aceasta metoda.Cum se poate proceda legal pt. a nu avea necazuri cu ceilalti propietari. Ap. are 2 cam. iar el nu are tevi in ap. Tevile vin de la ap. vecine cu el. ele 2 ap. de une ii vin tevile au caldura el spune ca nu are. Ce putem face? Va multumesc pt. intelegere si pt. un raspuns.
Cel mai recent răspuns: nea_marin , utilizator 16:23, 12 August 2014
Pentru raspuns la obiect sunt necesare date relevante referitor la sistemul concret de incalzire,daca imobilul detine modernizare si eficientizare energetica
Trebuie realizata dimensionarea termica
Exista sisteme alternative de incalzire ,ex plasmele termice ,sau lampi cu infrarosu,care sunt mai rentabile tehnic si financiar inclusiv fata de centralele termice
Precizarea dv
sa isi puna niste paouri pe pereti cu care se poate incalzi.
,nu clarifica concret sistemul de incalzire pe care intentioneaza sa il instaleze proprietarul
E posibil să vă întrebe cei de la asociație cu ce vă încălziți. Dvs. puteți spune că veți avea încălzire electrică și atunci e posibil să vă ceară câteva facturi de la energia electrică din care să se vadă dacă într-adevăr vă crește consumul pe perioada rece.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Debransare radet 2017 Andreium Andreium Bună ziua, Știu ca s-a discutat și rasdiscutat problema debransarilor de la sistemul de încălzire centralizata în condominii în care mai exista și ... (vezi toată discuția)