Buna ziua!
Avand in vedere faptul ca in conditiile dispozitiilor din Legea nr.230/2007 comitetul executiv are ca atributii si stabilirea veniturilor angajatilor,iar contabilul nu isi indeplineste toate atributiile sale ci se rezuma doar la a intocmi listele de plata, ar exista posibilitatea de a i se diminua venturile corespunzator cu activitatea desfasurata?
este specificat si intocmirea registrelor, precum si efectuarea platilor, tinerea evidentei debitelor si platilor catre furnizori, efectuarea platilor necesare, urmarirea situatiei contabile a fiecarui imobil aflat in administrare, propunerea de masuri pentru a se evita intrarea in incapacitate de plata, intocmirea oricarei situatii contabile oricand este neecsara sau la cerere, si intocmirea listelor lunare de plata, completarea fiselor individuale, insa din toate dansa intocmeste listele de plata, si cand intra in incapacitate de plata, doar incepe sa faca scandal ca nu mai sunt bani pentru plata furnizorilor, iar la orice intrebare legata de calcule de situatii nu stie acesta este raspunsul, iar venitul sau este de 600 lei net lunar.
prin urmare daca dansa nu indeplineste toate atributiile care ii revin in coformitate cu legea atunci cred ca se impune reorganizarea activitatii, atributiile pe care refuza sa le indeplineasca fiind oricum indeplinite de alte persoane, echitabil ar fi ca salariul sa ii fie diminuat corespunzator, intrucat nu pare echitabil sa ii fie platiti acesti bani in conditiile in care nu isi indeplineste atrbutiile conform fisei postului pe care le-am enumerat.
Pentru ca nu-si indeplineste atributiunile din fisa postului, puteti sa avertizati in scris salariatul, sa-i puneti in vedere sa se achite de sarcini, sa-i solicitati explicatii in scris s.a.m.d. Daca nu-si face treaba dupa aceste demersuri scrise, oficiale, comitetul executiv va putea lua decizia de desfacere a contractului de munca conform Codului muncii.
Dar asociatia dumneavoastra are sau nu are un administrator?
Am inteles ca aveti casier si contabil dar nu ne-ati spus nimic de administrator.
Eu va propun sa desfiintati oficial postul de "contabil". Prin desfiintarea postului, disponibilizati persoana angajata pe acest post, tot conform Codului muncii.
Iar intocmirea listelor de plata sa intre in sarcina administratorului, asa cum este legal, corect si normal.
avem administrator, insa pentru a putea sa cumuleze ambele functii este necesar sa aiba studii medii economice, administratorul indeplind doar conditiile pentru a ocupa aceasta functie. in orice caz va multumesc pentru explicatie, vom proceda astfel cum ati indicat dumneavoastra si speram sa putem remedia situatia.
Incompatibilitati
RaDracones
In timp memoria se estompeaza si legile se modifica asa ca am reluat studierea legii 230 si a normelor... pentru reimprospatare :giggle:
Mai mult decat atat, ... (vezi toată discuția)