Sunt asociat unic si administrator la un SRL, incepand cu finalul lunii decembrie 2014, si as dori sa stiu care este procedura prin care pot fi asigurat medical si pot achita contributia pentru pensie.
Mentionez ca pana in octombrie 2014 am avut contract individual de munca la fostul angajator. Din acel moment, aceste contributii nu au fost achitate, cu exceptia unei perioade de o luna in ianuarie-februarie 2015 cand ma autoangajasem cu contract de munca (credeam ca este obligatoriu pentru obtinerea unei licente insa nu a fost asa si l-am anulat). Momentan nu am contract de munca.
Din cate am auzit, ar trebui intai sa merg la ANAF si apoi la casa OPSNAJ pentru a face contract cu ei pentru asigurare?
In privinta contributiei pentru pensie, trebuie sa ma inregistrez separat la casa de pensii a Municipiului Bucuresti?
Pentru ambele contributii, ar trebui achitate anumite penalizari pentru cele cateva luni in care nu am platit nimic?
De asemenea, imi puteti spune daca trebuie mers si la Registrul Comertului pentru aceste proceduri?
Pensie cmi
dragos79
Buna ziua
Pana acum am avut contract de munca, iar acum imi infiintez un cabinet medical (CMI) si vreau sa stiu si eu care ar fi diferenta dpdv al pensiei ... (vezi toată discuția)