avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 590 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident auto in intersectie
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident auto in intersectie

Am avut un accident din care a rezultat avarierea unu autovehicul,al meu nu are nimic.
Am intrat în intersecție dar din cauza circulației am dat înapoi și atunci când am dat în mașalier l-am lovi în portiera din spate cu cârligul de remorcare. Domnul a virat de doua ori la stânga și la al doilea viraj a intrat prin spatele meu la o distanta de maxim 20 cm.Eu sunt începător.La politie i-a ascultat doar varianta domnului m-a întrebat dacă am dat înapoi fără sa pot sa spun altceva a zis ca a fost vina mea ,a zis ca îmi ia permisu dacă nu ma înțeleg cu domnul pe cale amiabila.I-am dat asigurare dar nu înțeleg de ce a fost doar vina mea
[ link extern ]
[ link extern ]
Asta e locația. Accidentul a avut loc pe strada locotenent sion eu încercam sa intru pe strada 12 a,el a intrat de pe 12 a și apoi în spatele meu pentru a intra în spălătorie aflata pe colt.
Ultima modificare: Marți, 16 Iunie 2015
Admin, administrator
Din textul legii, prin trimiteri la diverse articole pare ca nu e interzis in mod explicit sa mergi cu spatele prin intersectie, sens giratoriu. In schimb eu merg pe rationamentul prezentat. Este interzisa oprirea voluntara in intersectii? Da. Ca sa mergi cu spatele trebuie mai intai sa opresti voluntar? Da. Deci nu ai voie sa mergi cu spatele prin intersectii. Daca aveti alta parere, va invit sa mergeti cu spatele prin giratoriul de la Arcul de triumf sau alte locuri asemanatoare sa vedeti ce se intampla.
Ca sa mergi cu spatele trebuie mai intai sa opresti voluntar?

Nu! Pot să opresc involuntar şi apoi să manevrez vehiculul cu spatele, dacă mă asigur şi o fac doar pentru 50m este legal în orice intersecţie dirijată (unde am voie să întorc dintr-o singură manevră). Eu cam aşa înţeleg din lege.