avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 617 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident auto in intersectie
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident auto in intersectie

Am avut un accident din care a rezultat avarierea unu autovehicul,al meu nu are nimic.
Am intrat în intersecție dar din cauza circulației am dat înapoi și atunci când am dat în mașalier l-am lovi în portiera din spate cu cârligul de remorcare. Domnul a virat de doua ori la stânga și la al doilea viraj a intrat prin spatele meu la o distanta de maxim 20 cm.Eu sunt începător.La politie i-a ascultat doar varianta domnului m-a întrebat dacă am dat înapoi fără sa pot sa spun altceva a zis ca a fost vina mea ,a zis ca îmi ia permisu dacă nu ma înțeleg cu domnul pe cale amiabila.I-am dat asigurare dar nu înțeleg de ce a fost doar vina mea
[ link extern ]
[ link extern ]
Asta e locația. Accidentul a avut loc pe strada locotenent sion eu încercam sa intru pe strada 12 a,el a intrat de pe 12 a și apoi în spatele meu pentru a intra în spălătorie aflata pe colt.
Ultima modificare: Marți, 16 Iunie 2015
Admin, administrator
dl.alex... daca sunteti atat de convins de permisiunea de a recula in interestii ( pe baza faptului a NU ati gasit si INTERDICTIA legala ) va rugam sa incercati Dvs. in orice intersectie ( preferabil cat mai mare si mai aglomerata, ca sa aveti max. audienta ! ) si vedeti la ce va incadreaza Politia Rutiera ...
...si parca se plecase de la accidentul provocat "voluntar" de dl.Pruteanu ... din punctul Dvs. de vedere e nevinovat omul ?
Nu susțin nevinovăția autorului.
Recunosc, am redeschis puțin offtopic subiectul.

În ceea ce privește
va rugam sa incercati Dvs. in orice intersectie ( preferabil cat mai mare si mai aglomerata, ca sa aveti max. audienta ! ) si vedeti la ce va incadreaza Politia Rutiera ...