Din cate am inteles, Primaria Bucuresti intentioneaza sa identifice firmele care au sediul in apartamente, astfel incat acestea sa nu beneficieze de subventia la gigacalorie, acordata populatiei.
Are cineva idee cum va proceda, concret, RADET? Va incheia contracte separate in astfel de situatii, cu respectivele firme, asa cum ar fi firesc?
Da, puteti.
Pur si simplu scrieti in formular apartamentul unde se desfasoara activitatea, ca e firma de consultanta, ca e cabinet dentar, ca e atelier de croitorie, ca e magazin. Ca presedinte trebuie sa stiti unde se desfasoara activitati si unde vi s-a cerut acordul de functionare.
Nu inteleg de ce amestecati aici Registrul Comertului, nu aveti nicio legatura cu acesta pentru ca nimeni nu va cere sa stiti acest lucru.
Formularul care vi se cere a fi completat in fiecare an (deci cu date actualizate anual) cuprinde nr. apartamentului si numele firmei sau ce este acolo - cabinet, atelier. O inaintati apoi, completata si stampilata catre RADET.
Daca o firma isi inceteaza activitatea, si-o suspenda, vine la presedintele asociatiei sa declare in scris si pe proprie raspundere ca spatiul cu alta destinatie decat cea de locuinta se transforma in locuinta si atunci, in sezonul viitor nu o veti mai pune in acel formular.
Deci e simplu, pentru ca dv. completati un formular cu datele pe care le stiti stand pe scaunul de presedinte, nu trebuie sa va deplasati nicaieri, nu trebuie sa va luati informatii inaccesibile de niciunde.
Ca, daca nu stiti ce se petrece in blocul dv., atunci, pe bune, ce treaba ati mai avea cu presedintia asociatiei?
Am completat tabelul din adresa ceruta de RADET, l-am semnat, stampilat, scanat si transmis pe e-mail.
Am trecut numai ceea ce este "srl" plus un cabinet medical. Am vecini care au solicitat acordul Asociatiei pentru PFA, dar in adresa RADET scrie "societati comerciale sau institutii publice".
Depinde.
E vorba daca in acele apartamente se desfasoara activitate, adica apartamentul nu are scop de locuire, ci este punct de lucru - se lucreaza, indiferent de activitate.
Sediu social
andrea123
Vecinul de la parter doreste sa isi mute sediul social in locuinta sa, dar pe formularul pe care doresta sa semnez scrie doar \"modificarea destinatiei ... (vezi toată discuția)
Acord vecini
bianca27
Buna ziua,
Mai este nevoie de acordul vecinilor daca se subinchiriaza un spatiu, avand la baza un contract de inchiriere pt suprafete cu alta destinatie ... (vezi toată discuția)