avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 910 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... drept de semnatura
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

drept de semnatura

Buna ziua,
v-as ruga sa-mi spuneti cum se procedeaza in situatia in care intr-o organizatie, Administratorul doreste sa dea dreptul unui angajat sa semneze in locul lui diverse documente precum: adeverinte, instiintari catre diverse institutii, cereri de concediu, etc?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters42249 , utilizator 13:11, 9 Iulie 2009
Asa cum s-a precizat deja, in temeiul prevederilor legii 31/1190, daca prin Actul Constitutiv se prevede ca Adminsitratorul isi poate delega atributiile, poate face asta printr-o imputernicire semnata de el in care precizeaza actele pe care le poate indeplini cel imputernicit. Nu este nevoie de AGA decat daca se precizeaza in mod expres in Actul Constitutiv ca nu se pot delega anumite atributii decat cu acordul AGA. Doar daca se doreste imputernicirea pentru semnarea unor acte autentice este nevoie de procura autentificata la notar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Delegare atributii administrator brendissima brendissima Intr-o societate cu 2 asociati persoane juridice, in care administrator este o pers fizica, se pot delega atributiile adm catre directori si cum? Tb facuta AGA ... (vezi toată discuția)
Imputernicire pt a semna contract, decizii etc. in locul dir. gen. curteanu curteanu Buna ziua In ce conditii pot semna urmatoarele acte in locul dir. general? (firma este SA , postul meu este director resurse umane.) Actele in ... (vezi toată discuția)
Delegare atributii ginnyy ginnyy Este posibil ca administratorul unui SRL sa delege atributiile de decizie privind reorganzarea societatii comerciale, directorului de resurse umane? (actul ... (vezi toată discuția)