Buna ziua,
v-as ruga sa-mi spuneti cum se procedeaza in situatia in care intr-o organizatie, Administratorul doreste sa dea dreptul unui angajat sa semneze in locul lui diverse documente precum: adeverinte, instiintari catre diverse institutii, cereri de concediu, etc?
Va multumesc!
Asa cum s-a precizat deja, in temeiul prevederilor legii 31/1190, daca prin Actul Constitutiv se prevede ca Adminsitratorul isi poate delega atributiile, poate face asta printr-o imputernicire semnata de el in care precizeaza actele pe care le poate indeplini cel imputernicit. Nu este nevoie de AGA decat daca se precizeaza in mod expres in Actul Constitutiv ca nu se pot delega anumite atributii decat cu acordul AGA. Doar daca se doreste imputernicirea pentru semnarea unor acte autentice este nevoie de procura autentificata la notar.
Delegare atributii
ginnyy
Este posibil ca administratorul unui SRL sa delege atributiile de decizie privind reorganzarea societatii comerciale, directorului de resurse umane?
(actul ... (vezi toată discuția)