BODEALEX a scris:n
Ce se poate face in asemenea caz , cand Administratorul refuza punerea la dispozitie a unei copii dupa factura APANOVA , stiindu-se ca sunt multe nereguli constatate acolo , de care ar trebui sa luam si noi consumatorii pozitie ?
Luati pozitia de lupta si mergeti inainte. :beer:
Nu cred ca exista administrator angajat care sa nu puna la dispozitia comitetului, a presedintelui si a cenzorului toate documentele. Doar daca nu exista presedinte, comitet si cenzor, iar in aceasta situatie asta e pentru ca "de unde nu este, nici Dumnezeu nu cere" !
Cat despre factura care a fost platita sau nu, care a fost repartizata sau nu, cred ca se mai intampla. O factura catre furnizorul de apa se poate plati totusi fara penalizari intr-o perioada de maxim 30 de zile dupa termenul de plata care este de 15 zile. Asa ca factura cu apa pe luna septembrie avand termen de plata 15 octombrie, poate fi platita fara penalizari pana la 15 noiembrie. Daca a uitat sa o platesaca pana acum, inca mai este timp.
Iar o factura pe o luna nu poate fi "imensa" ci e o factura obisnuita.
Achitarea facturilor sau esalonare platilor, nu se face cu aprobarea proprietarilor ci cu aprobarea presedintelui si atat.