Avem un client care a comandat o rochie mireasa, termenul de livrare era de 5 saptamani. In saptamana a 4-a i s-a comunicat data exacta de venire pentru a i se oferi personal produsul la sediul nostru dar la o data ce depasesc 5 saptamani si anume in saptamana a 7-a, de exemplu in 28 Iunie (saptamana a 7-a), clienta a fost deacord si nu a anulat comanda, ea spunea "mentin comanda". Dupa ce clienta primeste pozele de la rochie in saptamana a 5-a , clienta ne scrie ca vrea sa isi recupereze banii ca nu ii place cum a iesit o dantela. In saptamana a 6-a Clienta merge la OPC si face plangere ca rochia nu i-a venit in 5 saptamani desi i-a fost comunicata noua data de livrare si ca rochia o poate ridica in prima zi din saptamana a 7-a.
Comisarii OPC ne-au facut proces verbal si ne-au obligat sa ii dam clientei avansul de 50% in termend e 30 de zile.
Stimata doamna/domn, ce considerati ca trebuie facut?
mersi de postare la mesajul cu OPC,
dar daca sa zicem ca nu imi dau dreptate cei de la opc pot sa ii cer clientei sa vina la sediu sa ii se ofere banii inapoi intr-un anumit termen? credeti ca m-ar ajuta sau sa ii dau banii prin transfer bancar? Sa stiti ca comanda a fost facuta de alta persoana si plata de o alta persoana cu alt nume....
Pentru această speţă e bine să contestaţi procesul verbal al comisrailor de la protecţia consumatorilor.Pe viitor,este bine să concepeţi un cotract pentru a infroma clientul şi acesta să fie de acord cu clauzele contractuale.
Cel mai bine este sa contestati procesul verbal de la OPC. Cred ca e cam tarziu acum dar ar fi trebuit sa cadeti la o intelegere cu clienta si in a negocia pretul datorita asa numit defect. Era posibil ca clienta sa se fi multumit cu o reducere la pret.
E-mail-ul e posibil sa nu fie acceptat in instanta si chiar daca va fi sa nu aiba o importanta mare ori sa nu fie luat in considerare.
Parerea mea personala si neoficiala este ca e posibil sa fi dorit sa va faca rau si sa nu achite pretul in eventualitate.