Buna ziua ,
Am aflat cu stupoare de la asociatia de proprietary ca trebuie sa platesc pentru o scrisoare ( adresa ) trimisa cu ceva reglementari ISU , scrisoare pe care de altfel nu am primit-o.
Mi s-a spus ca trebuie sa ma interesez la posta de ce nu am primit acea scrisoare. La posta am aflat ca scrisoare a fost trimisa pe numele vechiului proprietar al apartamentului.
Intrebarea mea este :
de ce sunt obligat sa platesc acest serviciu ? Mai ales ca este trimis catre o persoana care nu mai este proprietar ?
In asociatia noastra, atunci cand trimitem o scrisoare unui proprietar (sau oricui: primarie, politie, pompieri...), o facem in doua exemplare. Un exemplar se trimite prin posta si unul ramane la asociatie in dosar. Asa ca oricand putem gasi si arata scrisoarea si ce contine ea, data formularii, data expedierii.. Daca o scrisoare cu confirmare de primire nu-si gaseste destinatarul, posta o trimite inapoi la asociatie in termen de 10 zile.
Asa ca aveti posibilitatea sa intrati in posesia scrisorii de la asociatie unde vi se poate arata exemplarul ramas la ei sau scriosarea venita retur prin posta.
Cand o sa cititi scrisoarea poate ne spuneti si noua ce contine. Poate asa intelegem ce legatura are asociatia cu vechiul proprietar, acesta cu noul proprietar si toti la un loc cu ISU.