Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Intrebarea mea vizeaza relatia angajat-companie pe aspectul evaluării.
Ce se intampla intr-o situatie in care unui angajat i se mareste volumul de munca (contractul nu specifica un volum de munca efectiv, iar marirea se face pe acelas sector de activitate), este evaluat pozitiv, in cadrul evaluării are loc o discutie din care reiese ca marirea volumului de munca justifica o marire salariala de X% aplicabila în termen de o luna.
In practica marirea salariala intarzie cateva luni, angajatul primeste diferenta sub forma de bonus pentru una din acele luni. In cazul in care raspunsul intarzie și mai mult, este X-Y%, sau este unul negativ dar volumul de munca ramane acelas, ce masuri poate lua angajatul asa incat sa fie respectata evaluarea asa cum fost discutata?
Nici nu cred că trebuie, angajatorul poate chiar are probleme financiare. Problema de fond este creșterea volumului de muncă fără a fi însoțit de o creștere salarială din varii motive. Așadar fie volumul de muncă scade fie crește salariul. Creșterea nejustificată financiar al volumului de muncă pare a fi abuz. Ce se poate face legal în acest sens?