Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Aş dori să supun atenţiei problema Legii 449 din 2003 republicată în 2008 privind garanţia produselor.Consider că este făcută mai mult în detrimentul consumatorilor şi faţă de legea pe care a înlocut-o are multe carenţe.Astfel,un produs necorespunzător trebuie doar reparat sau înlocuit.În legea veche se puteau da banii înapoi.Apoi unităţile service trebuiau să fie pe teritoriu agentului economic.la trei defectări în perioada de garanţie produsul era automat înlocuit. ş.a.m.d.Cum trebuie procedat?La cine să ne adresăm şi să prezentăm amendamentele? Vă mulţumesc.
Normal, trebuie modificata legea. Propuneti acest lucru deputatului/senatorului din colegiul unde a fost ales, la cabinetul parlamentar din localitatea de domiciliu a dvs.
Mulţumesc mult pentru răspuns.Adresarea se va face direct către comisiile de specialitate a parlamentului sau senatorilor şi deputaţilor din teritoriu?
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Garantie electronice
robix
Buna ziua! In cazul defectarii produselor electronice in termenul de garantie si care nu mai pot fi remediate , produsul devenind nefunctionabil in totalitate, ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)