In locul dvs, as formula si depune plangere contraventionala,exista un ordin prin care conform normelor metrologice se aplica urmatoarea toleranta, la viteze de pana la 100km/h =3 km
La viteze de peste 100 km/h cum este cazul dvs, toleranta este de 4 km,deci aplicandu-se acest ordin instanta de judecata va trebui sa anuleze masura suspendarii ,ca fiind nelegalaq si nefondata si sa va mentina si/sau modifice sanctiunea amenzii si a punctelor amenda.
Deasemenea nu este inutila lectura cu atentie a procesului verbal de contraventie de catre un specialist stiut fiind faptul ca de cele mai multe ori procesele verbale au vicii privind procedura si modul de intocmire si consemnare.
IAm asistat la o asemenea "smecherie" - 103 km/h in localitate. Raspunsul judecatoarei a fost ca viteza ar putea fi si de 106 km/h in loc de 99km/h =D> -> be gone! :D
In cererea de contestare imi bazez apararea pe faptul ca agentul nu a tinut cont de faptul ca aparatul radar, conform NML 021-05 are o eroare de 3 km/h astfel incat la viteza de 101 km/h nu trebuia sa-mi fie retinut permisul de conducere.
Daca cinemometrul are o eroare de 3%....
... asta insemna ca este posibil ca viteza mea reala sa se afle sub limita la care se aplica sanctiunea suspendarii
Vechiul principiu roman " mai bine scapa 10 vinovati decat sa pedepsesti 1 nevinovat" nu se reflecta nicaieri in principiile sistemului nostru de drept?
Cat despre circumstante, am toate sansele ca echipajul sa-si fi facut foare bine treaba, conditiile meteo si de trafic le erau favorabile iar domniile lor erau extrem de bine camuflati.
In plus considerati ca ar trebui sa ma multumesc in formularea cererii cu anularea sanctiunii complementare in loc de a cere anularea procesului verbal
~ final discuție ~