In urma decesului bunicii mele, s-a facut succesiunea astfe: 1/2 revine mamei mele, iar 1/2 matusii mele (sora mamei), insa nu s-a facut partajul.
Acum mama este chemata in judecata pt iesire din indiviziune.
Noi ca si nepoate putem cere cota parte egala cu mama si matusa (sau mama sa ceara pt noi), adica totul sa se imparta la 4?
Maestre, pînă la urmă lumea va crede că sunt profesor. Iar eu nu sunt decît un biet absolvent de drept, ceva mai atent, probabil, la amanunte... ªi, iarăşi probabil, ceva mai îndrăgostit de dreptul civil...
Si dumnevoastra puteti sai faceti rau printr-o sesizare la primarie- serviciul disciplina in constructii pentru constructia ilegala, dar totusi nu procedati in acest sens. Cred ca nu ar strica sa fie mai cooperanta si sa renunte la actiune. Poate totusi curtea poate fi impartita in natura printr-un partaj notarial.
dvs nepoatele , nu aveti calitate procesuala .
ati fost sfatuite gresit de catre acel consilier. probabil nu a inteles f bine speta .
actiunea de iesire din indiviziune se poate realiza pe cale amiabila, atat la notariat cat si in fata instantei .
in cazul in care se incheie o tranzactie in acest sens, de care instanta va lua act, taxa de timbru va fi restituita .
va sfatuiesc sa rezolvati totul amiabil, pt ca si costurile vor fi mai mici in acest caz.
matusa este indreptatita sa ceara iesirea din indiviziune , pt a-si delimita proprietatea.
Este normal ca matusa mea sa inceapa sa taie copaci vechi de zeci (de peste 30 de ani) din curte fara acordul nostru, fiind si in proces si nestiindu-se care parte va reveni cui? Si nici macar nu ne-a oferit jumatate din el, cu toate ca nu ne intereseaza neeaparat partea materiala, ci sa pastram curtea cu acesti copaci frumosi. Mai ales ca ei de cand au venit in curtea aceea nu au plantat nici un copac, doar cativa pomi fructiferi.
Ce putem face sa-i oprim a modifica lucrurile in curte pana se stabileste partea fiecaruia dintre noi?
Titlu de proprietate
magico