avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1649 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Drept de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Drept de munca

Buna ziua
Sunt angajata la o firma si de 2 luni aproape sunt in concediu medical. Acum 2 zile m-am trezit cu 3 angajate de la firma acasa. Eu fiind plecata in oras , mama le-a deschis usa si ele au inceput sa le spuna parintilor mei in varsta de 75 si 80 ani ce salariu am , ca sunt in medical,,,, Mama fiind in varsta si suferinda cu inima si ea si tata (mama are si o depresie dupa moartea cumnatului meu de acum 2 luni ) le a zis ca sunt pe la interviuri , ca sun la anaf, nimik concret. Ma intereseaza le pot face o cerere catre Director sa mi explice de ce au aratat documente confidentiale parintilor. , spunandu-le ce salarii am avut, ce iau s.a.s.m.d. Mi-au pus in vedere sa ma duc sa mi dau demisia. Si ca fac puscarie si eu si doctorul de familie ca acum 2 luni mi-au dat o adeverinta ca sunt apt medical, eu avand probleme cu hernia de disc cervicala de acum 3 ani( rmn, concedii si fizioterapii facute )
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:41, 5 Octombrie 2018
Plangerea catre ITM o fac in scris online pe net, sau trebuie sa o depun la ei?. Astazi am fost , mi-a primit concediile , dar nu mi vireaza salariu ( azi fiind zi de avans ) deoarece am adus actele tarziu. Eu am trimis concediile medicale pe e-mail. Stiau de ele. Nu mi-au dat nici cardul de bonuri pe cat am lucrat.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Sesizarile pot fi transmise catre ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca) prin:
- posta;
- e-mail;
- fax;
- inregistrate chiar la sediul institutiei
Buna ziua