Art. 17. Alin.(7). Înscrierea ulterioară în Asociaţie a proprietarilor care nu au fost prezenţi la adunarea proprietarilor în vederea constituirii Asociaţiei de Proprietari sau care au dobândit calitatea de proprietari ulterior adunării de constituire, după caz, se face la cererea scrisă a acestora, prin semnarea unui act adiţional la Acordul de Asociere. Prin grija preşedintelui Asociaţiei de Proprietari, actele adiţionale se ataşează dosarului de înfiinţare a Asociaţiei, se păstrează la sediul Asociaţiei şi se prezintă compartimentelor de specialitate din cadrul Primăriei, la solicitarea acestora.
(8) Acordul de Asociere şi Statutul Asociaţiei de Proprietari, actualizate, se depun de către preşedintele Asociaţiei de Proprietari, ori de câte ori sunt modificări, la Judecătoria în a cărei rază teritorială se află Condominiul.
(9) Odată cu pierderea calităţii de proprietar în Condominiu încetează statutul de membru al respectivei Asociaţii de Proprietari.
Art. 21. - (1) Pentru modificarea sau completarea Statutului ori a Acordului de Asociere, în cadrul Adunării Generale a Asociaţiei de Proprietari este necesar acordul a cel puţin jumătate plus unu din numărul proprietarilor din Condominiu.
(2) Modificările şi/sau completările trebuie să fie motivate şi aprobate prin hotărâre a Adunării Generale a Asociaţiei de Proprietari într-o şedinţă convocată şi desfăşurată cu respectarea prevederilor Statutului Asociaţiei de Proprietari şi ale prezentei legi.
(3) Orice modificare sau completare a Statutului sau a Acordului de Asociere se înregistrează la Judecătoria care a emis încheierea judecătorească de înfiinţare.
(4) Modificările şi/sau completările aduse Statutului sau Acordului de Asociere fără respectarea prevederilor alin.(3) nu sunt opozabile faţă de proprietarii care nu sunt membri ai Asociaţiei de Proprietari sau faţă de terţi.
~ final discuție ~