Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Dupa legea veche, L230/2007, asociatia avea:
- registrul de PV al asociatiei ("Hotărârile adunărilor generale se consemnează în registrul de procese-verbale al asociației de proprietari") si
- registrul de decizii al CEx ("Deciziile comitetului executiv se consemnează în registrul de decizii al comitetului executiv).
In legea noua, L196/2018, avem:
- "Hotărârile adunărilor generale se consemnează, numai în timpul ședinței, în registrul unic de procese-verbale al asociației de proprietari..." si
- "Deciziile comitetului executiv se consemnează în registrul unic de procese-verbale al asociației de proprietari"
Deci se va folosi doar un singur registru = registrul [unic] de procese-verbale al asociației de proprietari.
Cum va ganditi sa procedati? Luati unul nou sau continuati pe cel vechi?
Avand in vedere ca mai sunt multe pagini in registrul vechi de PV ale asociatiei noastre, ma gandesc sa trag o linie, sa mentionez schimbarea legii si ca devine registru unic iar pe cel de decizii sa-l inchid cu mentiuni asemanatoare.
Vede cineva ceva in neregula la o astfel de abordare?
Ca un simplu caiet, dar il puteti personaliza - coperti rosii, linii albastre, foi numerotate ...
Spuneam eu mai sus - nu mai ganditi atat de mult, caci totul este gandit si bine ati facut ca ati intrebat aici, altfel cine stie ce catastrofa produceati!