Am si eu o nelamurire. O reclamatie facuta de o asociatie de locatari a unui bloc ANL, impotriva unui locatar, catre proprietarul blocului, se face doar cu semnatura administratorului asociatiei?
Mie asa mi s-a spus de catre administratora, ca nu trebuie semnata de presedinte ci doar de ea si comitet.
Eu cred ca mai inainte de toate problema din somatie (nu stiu despre ce e vorba!) trebuie rezolvata de "parata" cu proprietarul RAEDPP, sa se desluseasca acolo. Plus ca tot acolo ar trebui sa puna in discutie si numarul locatarilor din garsoniera administratorei.
In fond locatarii condominiului platesc si pentru consumurile acestor persoane in plus, ii platesc salariul acesteia...si ar fi normal ca proprietarul sa puna in ordine aceste aspecte.
Apoi "parata" poate arata ca reclamatia nu e semnata de presedinte asa cum pretinde administratora. In ce calitate semneaza aceasta o reclamatie a asociatiei? In calitate de angajat al acesteia? Administratora nu poate semna in numele unei asociatii, nu poate face reclamatii decat in nume personal, nu ca angajat, ea nu reprezinta pe nimeni.
Sa astepte intoarcerea presedintelui din voiaj si sa se desluseasca si cu el, de fata cu administratora.
Aceste comportamente trebuie starpite, fara discutie!.
........................
Cred ca e o problema care se rezolva administrativ si mai putin in instanta....Nu stiu despre ce e vorba in reclamatie, dar asa pare.