avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 761 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... cum pot sa nu platesc spitalizarea?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

cum pot sa nu platesc spitalizarea?

Buna ziua,va rog mult sa ma ajutati intr-o problema,Luni trebuie sa ma internez in spital momentan nu mai am nici un venit am lucrat pana la data de 1 decembrie2009.Sunt studenta in an 3 la zi iar an 1 si 2 la fr.Mentionez ca am 29ani. Cum fac ca sa nu platesc spitalizarea?Ma poate ajuta sotul el lucreaza?
Cel mai recent răspuns: b_kamelita , utilizator 09:51, 17 Decembrie 2009
Ati lucrat pana la 01.12.2009 ,angajatorul (fost) va elibereaza o adeverinta privind contributia la asigurarile sociale de sanatate ,valabila 3 luni conform Ordin nr. 903/2007

Denumirea angajatorului .....................................................
Cod fiscal (CUI/CNP angajator/persoana fizica) ..............................
Nr. de inregistrare la registrul comertului .................................

ADEVERINTA

Prin prezenta se certifica faptul ca domnul/doamna ........................., CNP ........................, act de identitate ...... seria ..... nr. ........, eliberat de .................. la data de ................, cu domiciliul in ........................................., str. ................................ nr. ..., bl ..., ap ..., sectorul/judetul ............................., are calitatea de salariat si i s-a retinut si virat lunar contributia pentru asigurarile sociale de sanatate, potrivit Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoana mai sus mentionata figureaza in evidentele noastre cu urmatorii coasigurati (sot/sotie, parinti, aflati in intretinere):
1. Nume, prenume, ........................ CNP ..............................