avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 756 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Executare silita pe concediu medical
Discuție deschisă în Executare silită

Executare silita pe concediu medical

Am o poprire pe cont bancar de la un executor care nu se afla pe raza curții de apel conform legii. De luna trecuta sunt în concediu medical pentru cancer și banca mi- a blocat 1/3 din suma intrata pe concediu medical de la angajator . Cum trebuie sa procedez sa îmi deblocheze suma blocată? Unde trebuie sa mă adresez? Menționez ca angajatorul nu are adresa de poprire de la executor. Mulțumesc
Mergeți la executor împreună cu un avocat și solicitați comunicarea adresei de poprire.
Apoi faceți contestație la executare în 15 zile de la data primei rețineri le salariu,
Executorul cu siguranță și-a stabilit și cheltuieli de executare pe acest dosar, iar daca nu faceți contestație, vă vor fi imputate și Acestea dumneavoastră!
În cadrul Contestației la executare puteți solicita suspendarea executării până la judecarea efectivă a contestației la executare
Se face dosar separat cu cererea de suspendare, care în această perioadă este considerata cauză urgentă și se judecă de îndată.
Contactați-mă în privat dacă doriți să vă ajut!
Ultima modificare: Miercuri, 15 Aprilie 2020
Cabinet de avocat Serni Viviana-Carmen, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Poprire salariu alexandraconstantinescu01 alexandraconstantinescu01 Buna ziua! Am fost in creștere copil, am un credit la banca din cauza problemelor financiare am rămas in urma cu ratele, acum când m,am întors la serviciu ... (vezi toată discuția)
Executare silita Carmen Fica Carmen Fica In urma cu 10 ani am fost administrator al unui IMM ce a intrat in insolventa . Creditor principal - Raiffeisen Bank , cu ipoteca asupra unui imobil a carui ... (vezi toată discuția)