avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 631 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Buna tuturor! Sunt elevă in clasa a 10a si iau in ...
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Buna tuturor! Sunt elevă in clasa a 10a si iau in considerare ...

Buna tuturor! Sunt elevă in clasa a 10a si iau in considerare meseria de grefier. Din ce am aflat, poti urma scoala de grefieri imediat dupa liceu sau o poti face dupa ce termini studii superioare juridice. Dar am vazut pe site-ul SNG ca trebuie sa ramai in profesie minim 5 ani, altfel trebuie sa platesti o anumită suma. Sper ca am gasit informații corecte si va rog sa ma corectati daca am gresit undeva pana aici. Întrebarea mea este: care este (aproximativ) suma pe care trebuie sa o platesc daca renunț dupa, sa zicem, 2 ani? Multumesc mult! :)
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:01, 26 Decembrie 2020
Legea 567/2004
art. 27
(1) Absolvenții Școlii Naționale de Grefieri au obligația de a rămâne 5 ani în cadrul instituțiilor autorității judecătorești.
(2) În cazul în care un absolvent al Școlii Naționale de Grefieri este eliberat din funcție înainte de expirarea perioadei de 5 ani, din inițiativa sa ori din motive care îi sunt imputabile, acesta este obligat să restituie indemnizația de cursant (n.m., în cuantum egal cu salariul de bază brut pentru funcţia de grefier debutant, în raport cu nivelul studiilor absolvite)și cheltuielile de școlarizare efectuate cu formarea sa, proporțional cu timpul rămas până la împlinirea termenului prevăzut la alin. (1).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bursa grefier Lavinia Buturuga Lavinia Buturuga Stie cineva cat este bursa pentru cei care urmeaza SNG -ul? mai poate da mai multe detalii despre ce presupune acest SNG? Multumesc! (vezi toată discuția)