Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Tânără revenită dintr-un proiect european își găsește ceva de lucru și vrea să închirieze o garsonieră. Un anunț online o duce duminică la o adresă, vede, acceptă și plătește chiria+garanția. Luni face o oră curățenie în cameră, urmând să revină cu instrumentele necesare pentru a continua. Marți este anunțată la serviciu că nu va mai lucra acolo, așa că telefonează proprietarului că nu se mai poate muta, firesc, fiindcă nu va avea deocamdată sursă de câștig. Acesta, apelând la intimidare, îi returnează cu greu în weekend garanția, oprind chipurile chiria, care reprezintă jumătate din salariul din luna lucrată. Este corect? Consider că este un abuz! Ce sfaturi îmi puteți da pentru situația aceasta? Ce e de făcut?
DlGoe
Utilizator 1din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
@Mita In tarile de unde a venit sefii nu isi schimba deciziile zilnic! Iar de platit platesti in functie de clauzele contractului. Ai semnat si n-ai cascat ochii, casti punga. Acolo contractul e contract, nu hartie de sters *****