avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Cum pot ajunge procuror criminalist?
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Cum pot ajunge procuror criminalist?

Buna seara.Sunt eleva in clasa a 12-a la liceu si as vrea sa ajung procuror criminalist, insa am mai multe intrebari fara raspuns cu privire la ce ar trebui sa fac pentru a ajunge acolo.As vrea in primul rand sa stiu daca se poate asista la un proces in care o persoana este judecata pentru crima?In al doilea rand as dori sa stiu in ce situatie as putea asista la o autopsie?(inainte de facultate)(Asta ca sa vad daca am stomacu destul de tare, sau daca nu sunt prea sensibila pentru meseria asta). Si ce e cel mai important de stiut e ce ar trebui sa fac dupa ce as termina dreptul?Vreau sa stiu toate astea pentru ca trebuia sa decid daca am aptitudinile necesare pentru aceasta profesie.Va multumesc anticipat. ..
Ultima modificare: Marți, 5 Ianuarie 2010
Ruxandra17, utilizator
Cel mai recent răspuns: bobocell , utilizator 18:41, 16 Octombrie 2012
Incearca sa iei legatura cu cineva de la medicina legala. :) Daca vrei, iti pot trimite niste poze de la niste autopsii la care am asistat ...ca sa ai idee. ( in id-ul tau). ;)
pai am vazut inregistrari video cu autopsii, dar ma gandesc ca e altceva cand vezi pe viu....nu prea am la cine sa apelez de la medicina legala...dar poate ca fac eu cumva si reusesc...:D


Mai am o intrebare....e adevarat ca iti trebuie bani multi ca iti iei licenta in drept..?
Nu iti trebuie bani decat pentru a achita taxa de licenta. Nu stiu unde ai auzit asa ceva, eu nu cred ca se practica acest gen de aranjamente.
Totusi, e bine sa inveti temeinic sa iei examenul de licenta , altfel, cum ar veni, mai ales daca te vei inscrie la o facultate particulara , vei da banii degeaba. Trebuie sa pleci cu un bagaj de cunostinte consistent din facultate , urmand ca ulterior sa ti le completezi . :)