Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara.Acum 3 ani jumătate am achiziționat o mașină nouă.Am făcut toate reviziile la reprezentanta.Dupa ce a ieșit din garanție,in timp ce eram in trafic,s a aprins un martor in bord și imediat antigelul s a amestecat cu uleiul,motorul a fiert,și am rămas cu mașina în stradă...Am dus o la reprezentanta cerând reparația fără participarea mea de plată.Acestia au refuzat,pe motiv că mașina este ieșită din garanție,deși ieșise din garanție doar de vreo 5 luni.Mentionez că nu vor sa- mi trimită răspunsul cu refuzul in scris..E legal așa ceva? Am cerut răspunsul oficial pe mail dar nu mi-a l trimit.Costurile de reparație sunt enorme circa 3000 euro.Vreau să va întreb ce pot face in acest caz,daca există o cale legală să i pot obliga să suporte costurile reparației,in ideea in care mașina nu s- a defectat din vina mea și mai mult,consider că în urma acestui incident în trafic,mi-a fost pusa viața în pericol și am fost și eu la randul meu,un pericol pentru ceilalți participanți la trafic.Multumesc anticipat.