Buna ziua. Sunt Consultant in asigurari de multi ani, dar nu m-am confruntat cu clienti care refuza sa plateasca polita emisa la acceptul lui. Clientul rca a acceptat oferta si emiterea rca pe 6 luni. Client vechi, de 8 ani. Discutia este pe whastapp. Am asteptat doua zile sa vina cu banii. Cand l-am intrebat, a raspuns ofensator ca el vrea rca pe 1 an, ii convine pretul mai mult si nu accepta polita de pe 6 luni. Euroins nu anuleaza polite, mi-au pus in fata art. 8 din Legea 132/2017. Clientul spune ca l-am pacalit atatia ani, facandu-i oferte si polite pe 6 luni. Dar nu a vrut niciodata pe un an, i-am trimis si oferte pe un an, a vrut mereu pe 6 luni si varianta cea mai ieftina. Sigur a discutat cu altii si, profitand de cresterea preturilor rca odata cu falimentul City, isi exprima nemultumirea fata de mine. Mi-a adus o multime de acuze. Am totul pe whatsapp. Legea ma obliga sa ii platesc eu rca- ul, sa i-l fac cadou. Exista o cale legala ca sa imi pot recupera banii la un moment dat? Multumesc.
Reparatie rca
tszaki
Buna ziua,
Spre sfarsitul lunii decembrie 2009 am fost lovit de un asigurat RCA Euroins. In baza dosarului de dauna intocmit, am fost atunci la ... (vezi toată discuția)