Eu inteleg din lege ca suma platita la fondul de reparatii se stabileste anual in AG. La noi in bloc se aplica o alta regula, s-a stabilit acum cativa ani o suma, care se incaseaza an de an. Anul trecut nu s-a discutat deloc in AG de fondul de reparatii, nici macar nu ne-au spus ce cheltuieli au fost, iar anul asta putin probabil sa se organizeze vreo AG. As dori sa aud si alte pareri. Multumesc
Va confruntati cu situatie generata de necunoasterea sau neaplicarea legii de catre proprietarii din imobilul de locuit in comun,care,in conformitate cu disp L nr 196/2018 detin drepturi si obligatii
Legiuitorul a impus obligatia convocarii adunarii generale in fiecare an-de regula in primul trimestru ,ocazie cu care se
supune discutiei descarcarea de gestiune pentru perioada exercitilui financiar anterior, cu precizxarea naturii sumelor activ si pasiv,fonduri,etc
Aveti dreptul ca proprietari sa convocati adunarea generala,daca obtineti acordul a minimum 20% dintre proprietari
Adunare generala se poate convoca inclusiv in perisoda actuala de pandemie cu respectarea obligatiilor impuse de specialisti
E exclus, oamenii doar barfesc pe la colturi, dar n-ar misca un deget. Ma interesa cum se stabileste pentru a-mi da seama daca are rost sau nu sa fac reclamatie la primarie.
Pentru corecta si completa dv informare,studiati temeinic disp l nr 196/2018
Valoarea fondului de reparatii se hotarste de catre participantii la adunarea generala,conditionat de bagajul de interventii la partea comuna de condominiu care urmeaza sa se execute in respectivul exercitiu financiar