Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua,
În cadrul firmei în care lucrez. există mai multe departamente. Managerul departamentului din care fac parte, ne-a transmis că o dată cu încetarea stării de alertă, nu mai acceptă să lucrăm de acasă (lucra câte 2 zile de săptămână prin rotație).
Conform ctr. de muncă, dreptul de a lucra de acasă în anumite zile (maxim 4/săpt.) nu este limitat la existența stării de alertă.
Celelalte departamente, și-au păstrat modalitatea de lucru ca și până acum.
În ctr. de muncă este prevăzut faptul că orice modificare a contractului se va lua printr-o decizie unilaterală sau o decizie la nivel de companie (pentru toată lumea în egală măsură, înțeleg eu).
Având în vedere aceste condiții, vă întreb, cât de corectă este această decizie a managerului de departament?
Act aditional prin care se mentioneaza ca `angajatul X isi poate desfasura activitatea si in regim de telemunca, incepand cu data ....., un nr. de max. 4 zile/ saptamana`
Telemunca
CristiApo
Buna ziua!
In data de 01.10.2020 am primit un email de la un superior, fara vreo notificare in prealabil sau o discuție verbală, in care mi se spune că s-a ... (vezi toată discuția)