Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua am cumpărat un tel. nou din magazin l-am dus de 3 ori în servis cum știe în contractul când l-am achiziționat. În contract scrie ca după 3 sevisuri dus la reparat sant obligați să-mi dea bani pe tel sau schimbarea cu un alt tel dar nu este obligatoriu sa accept oferta schimbări cu altul. Doresc sa știu unde trebuie sa ma adresez pt rezolvarea problemei. Magazinul refuza sa respecte contractul și îmi comunica ca îmi va da tot același telefon după venirea din servis.
Și dacă sunteți persoana fizica, tot în instanță. Legal , protecția consumatorului poate pedepsi vânzătorul (amendă, suspendarea afacerii,...), dar nu-l poate obliga să vă ramburseze
Garantie televizor
Bogdan88
Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)