avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 648 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua am cumpărat un tel. nou din magazin l-am ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua am cumpărat un tel. nou din magazin l-am dus de 3 ...

Bună ziua am cumpărat un tel. nou din magazin l-am dus de 3 ori în servis cum știe în contractul când l-am achiziționat. În contract scrie ca după 3 sevisuri dus la reparat sant obligați să-mi dea bani pe tel sau schimbarea cu un alt tel dar nu este obligatoriu sa accept oferta schimbări cu altul. Doresc sa știu unde trebuie sa ma adresez pt rezolvarea problemei. Magazinul refuza sa respecte contractul și îmi comunica ca îmi va da tot același telefon după venirea din servis.
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 18:14, 25 Iunie 2022
Buna seara,
Dacă sunteți persoana fizica, adresati-va la CJPC (OPC). Daca sunteți persoana juridica, doar prin instanță.
Succes!
Și dacă sunteți persoana fizica, tot în instanță. Legal , protecția consumatorului poate pedepsi vânzătorul (amendă, suspendarea afacerii,...), dar nu-l poate obliga să vă ramburseze
Ultima modificare: Sâmbătă, 25 Iunie 2022
adriandimitriu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie televizor Bogdan88 Bogdan88 Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)
Firma in insolventa refuza sa schimbe produs aflat in garantie Ana Cara Ana Cara Buna ziua, In urma cu 6 luni am achizitionat un produs electronic. Produsul s-a defectat, dar fiind inca in garantie, am apelat la firma mentionata in ... (vezi toată discuția)
Garantie la un produs consumator_09 consumator_09 buna, am si eu o intrebare acum un an si 2 luni am luat un lcd de la un magazin mare ce incepe cu a si se termina cu ex cu garantie 2 ani. i-au aparut niste ... (vezi toată discuția)