Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In data de 10.06 am facut o reclamatie prin formularul din site la ANPC Ilfov, cu termen de solutionare de 30 de zile. Pana in acest moment nu am primit nici un raspuns pentru sesizare si nici nu pot intra in contact cu ANPC Ilfov pentru a afla mai multe detalii despre sesizarea mea. Ce solutii exista in acest caz? Mentionez ca reclamatia face referire la un produs returnat pentru care nu mi-a fost restituita suma de bani platita pe motiv ca acesta a fost desigilat (ceea ce este neadevarat). Daca sun la telefonul consumatorului afisat in site, operatorul imi solicita sa apelez nr. de fix al ANPC Ilfov (unde nu raspunde nimeni) sau sa trimit e-mail catre aceeasi institutie ( unde la fel nu primesc nici un raspuns).