Buna ziua,
Contestați masura care se va dispune de angajator. Cât timp și clientul este de partea dumneavoastră in sensul ca a observat dezinteresul persoanei abilitate sa se ocupe de rezolvarea situației, aveți șanse de câștig intr un eventual litigiu dacă va dori sa fie chemat martor sau va da o declarație in acest sens.
Este de analizat și rolul dumneavoastră in realizarea ofertei și rolul superiorul in acest demers.
Cu stima.
Bună seara! Va mulțumesc frumos pentru răspuns!
Asa cum am precizat, eu m-am ocupat de acea oferta de preț și am pus greșit o bifa care a dus la un preț mărit fata de cât era în mod normal. De aceea m-am și sesizat ca ceva nu este în regula și ne-am dus la dna directoare rugand o verificare. În firma noastră dna directoare este cea care "taie și spanzura", rar ajung chestii la administrator. În acest caz, însă, a fost informat chiar și administratorul de pretul comenzii și acesta i-a atras atenția directoarei ca nu crede sa fie prețul asta doar de la mărirea prețului de materiale. Cu toate acestea, dna directoare a spus clientului ca acela este prețul și clientul a plecat cu oferta greșită. După ca a observat, la 2 zile distanta,ca într-adevăr fusese o eroare și a auzit ca clientul a dat comanda în alta parte, dumneaei nu se considera deloc vinovata, încercând sa dea întreaga vina pe mine. În cazul în care sunt pusa sa plătesc prejudiciu,cum se calculează acesta având în vedere ca nu s-a cumpărat absolut nimic pt aceasta comanda? Se calculează doar la valoarea profilului pe care l-ar fi avut administratorul? Precizez faptul ca în cazul unei erori, în firma exista urmatoarea procedura: i se cere celui care a greșit sa facă nota explicativa și după i se oprește-te o suma de bani stabilita de către administrator împreună cu doamna directoare, pe ce perioada doresc dumnealor ( de exemplu câte 100 euro / luna timp de 6 luni ). Pot ei singuri sa decidă ce cât sa oprească și pe ce perioada? În situația mea, având în vedere că am anuntat ca e posibil sa fie o eroare de preț, ar fi normal sa mai plătesc prejudiciu? Doamna directoare nu e trasa la răspundere pentru ca are o funcție? Menționez faptul că dețin probe pentru toate cele precizate mai sus ( cum a decurs discuția, părerea clientului etc ).
Mulțumesc frumos!
Dumneavoastră când ați sesizat greșeala nu puteați sa realizați o nota informativa și sa cereți rectificarea? Sa înțeleg ca oferta este inclusă intr un program și nu mai poate fi modificata sau cum poate fi modificata dacă a fost înregistrată?
Prejudiciul este calculat de angajator fiind reprezentat de paguba efectiv suferită, dacă nu exista certitudinea unei pagube nu se poate solicita repararea acestuia - motiv de contestatie a deciziei angajatorului.
Pe de alta parte, nu e cert nici ca clientul ar fi cumpărat de la angajatorul dvs. - clientul va poate susține.
Fără ca prejudiciul sa fie cert nu se poate solicita repararea acestuia.
Practic angajatorul încearcă acum sa va oblige la repararea prejudiciului nerealizat.
Pentru acoperirea acestuia angajatorul stabilește o suma lunară.
In funcție de fisa postului a dnei directoare se analizează ce atribuții avea aceasta in demers.
Cu stima.
Bună ziua!
Nu mi-am dat seama ca era o eroare atunci când am calculat, de aceea am și cerut a doua părere. Programul în care se efectuează ofertele este comun, doamna directoare are acces sa vadă toate ofertele realizate de noi și sa modifice absolut orice pe ea ( inclusiv sa o șteargă). Angajatorul poate decide de la sine care este suma prejudiciului și sa decidă cât sa îmi oprească lunar, fără o evaluare de către o comisie etc?
Mulțumesc frumos!
Am inteles. E eroarea dnei directoare in acest context, având in vedere ca ați sesizat problema-discutabil, interpretabil, dar se poate merge in aceasta direcție in cadrul unui eventual litigiu. Vi se va comunica de către angajator prejudiciul printr o decizie/adresa-care poate fi contestata. Nu știu despre ce angajator vorbim ca sa va pot spune dacă e necesara constituirea unei comisii, nu cunosc regulamentul intern al angajatorului.