Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara. Tocmai ce am vazut ca in data de 2 noiembrie am fost "instiintat" cum ca abonamentul de telefonie mobila se va scumpi cu 1 euro de la data de 1 decembrie 2022, putand renunta fara penalitati la abonament daca nu doresc. Ideea e ca s-a scris mic, la finalul facturii, din link-ul primit pe SMS privind plata facturii si nu am vazut asta. Practic, nu s-a scris in mesaj si faptul ca se va mari abonamentul, ci ca de obicei, doar suma de plata. De scumpirea abonamentului s-a scris tacit, la finalul facturii. Astazi primesc SMS cu factura emisa si vad ca pretul nu corespunde. Dupa ce m-am lamurit, am vazut ca s-a scumpit, si nerenunand la contract, am fost "de acord" automat. Nu am semnat si nu am fost de acord in mod expres cu nimic, din moment ce n-am fost instiintat corespunzator (mail sau telefon). In aprilie 2021 mi-am luat un telefon (nu in rate, ci cu banii jos), codat in retea, la oferta, datorita abonamentului de 24 luni cu 10 eur/luna. O conditie pe care mi-am asumat-o si am de gand sa o duc la indeplinire, insa nu doresc sa le platesc mai mult decat s-a stabilit initial si daca altfel nu se poate, doresc rezilierea contractului sau sa ramana suma stabilita pana la finalizarea acestuia.
Asa ca am urmatoarea intrebare: se mai poate renunta la contract fara penalitati (daca cele 30 de zile de la "notificarea" din factura au trecut) si sa-mi deblocheze telefonul din reteaua operatorului? Dupa cele 24 de luni, acesta se debloca automat. Degeaba refuz conditiile lor daca telefonul nu va fi deblocat. Sunt obligati sa faca si telefonul liber de retea?
Rog persoanele neavizate sa se abtina si sa lase specialistii in domeniu sa ne lamureasca.