Bună ziua,
vă rog să mă sprijiniți cu un răspuns relativ la cele ce urmează: în anul 2002, am lucrat cu contract de muncă pt doua firme apartinand acelorasi asociati. Deși am avut vechime continua și am primit salariul corect, una dintre firme, la care aveam si norma intreaga și carnetul de muncă, banuiesc ca dintr-o eroare nu a făcut formalitățile (declarație nominală etc.) pt luna septembrie 2002. Nu am știut despre acest fapt până de curând, când am accesat baza de date a CNPP, unde figurez cu stagiu de cotizare pt luna sept. 2002 doar aferent remunerației (infime) primite de la cealalta firma.
Societatea la care aveam funcția de bază și care nu a făcut declarațiile (doar pt o singura luna în 4 ani de vechime) este în funcțiune.
Pt că am un punctaj mic și mă pregătesc de pensionare, pt mine fiecare fracțiune de punct contează și vă rog frumos să mă sfătuiți cum pot corija această eroare. Posed carnetul și contractul de muncă, care a avut valabilitate până în anul 2004. Vă mulțumesc mult!
Solicitati angajatorului sa mearga la Casa de pensii sa solicite programul de declaratii, respectiv si ce documente trebuie depuse pentru acea declaratie.