Buna ziua !
Pe scurt: august abonament 7.5usd
septembrie abonament 4 usd
29 septembrie primesc reducere la ala de 7.5 usd/luna
Octombrie 12 pana acum am 30 usd de plata si sunt la abonamentul standard :))
As putea intenta proces cu Vodafone ? Vreau niste pareri de specialitate,va multumesc !
Am o mica/mare problema cu serviciul de telefonie mobila "rosu",sunt abonat de peste 4 ani de zile,
am abonamentul acela vechi cu 500 minute in retea in weekend cu 1 cent,in august am vrut sa renunt la abonamet si sa trec pe cartela,mi sa facut oferta de a imi reduce abonamentul de la 7.5 usd/luna la 3.75usd/luna,nu am semnat reducerea aceasta pentru ca nu am fost de acord cu clauzele din contract si anume ca trebuia sa platesc 100 usd in caz ca vroiam sa renunt iar la abonament si trebuia sa ma oblig sa platesc inca un an,am sunat din nou,cerand iarasi sa trec pe cartela,mi sa oferit din nou reducere de 50%,de aceasta data la abonamentul de 4 usd/luna numit Standard,nu am semnat nici acest contract,precizez aici ca tipul abonamentului se poate schimba chiar si numai vorbind la relatii cu clientii,dar acum vine faza tare,am primit pentru luna septembrie facutra neredusa de abonament Standard de 4 USD/luna,nu stiam de asta,sun la relatii cu clientii sa imi reduc iar abonamentul de 7.5usd/luna la 3.75usd/luna crezand ca inca mai sunt proprietarul acestui tip de abonament,culmea,imi trimit reducere pe 29 sept 2006 pe mail contractul sa il semnez pentru abonament de 7.5 usd/luna desi m-au facturat pe sept cu ala de 4usd luna, am trimis contractul si am primit mail inapoi ca sa modificat si acum am reducere de 50% la abonamentul de 7.5luna din 27octombrie,precizez ca nu se mai poate trece din nou la abonamentul de 7.5usd/luna el nu mai fiind in oferta lor,eu sun acum la relatii cu clientii si imi zic ca am abonament Standard si 30 USD de plata(pana acum).
Am dovezi,am factura pe septembrie cu abonamentul Standard,am pe mail contractul semnat
de un angajat vodafone cu oferta speciala,cu numarul cutare,numarul de referinta etc.semnat
de mine si de angajatul lor (01 octombrie) care se obliga sa reduca abonamentul si mi-a si trimis e-mail inapoi ca l-a redus.
Scuze daca am fost prea lung,pot sa ii dau in judecata sa le cer despagubiri ?
Ce despagubiri ?
Ca doar nu am toata viata la dispozitie sa ma cert cu ei sau sa stau prin centrele lor sa imi rezolv
problema cu abonamentul care de fapt e a lor.
Greets !
Sunt perfect de acord cu trimiterea notificari cu toate actele insotitoare, dar as mentiona ca a fi bine sa stabileasca si o data in vederea concilierii directe in baza lui 720 Cpc ca, daca va hot sa0i dati in jud, sa aveti deja indeplinita procedura concilierii prealabile. Asta presupune ca dvs. ii inviati in baza lui 720 cpc la conciliere directa in vedere rezolvarii situatiei contractelor pe care le aveti si a debitului inregistrat in mod nejustificat. Le puteti cere si ceva daune dar asa cum a spus si colegul trebuie sa le dovediti cumva.
Consultati un avocat. Un principiu general de drept este acela conform caruia cel ce invoca trebuie sa dovedeasca" . Firma respectiva nu cred ca v-a creat un prejudiciu atat de mare incat sa puteti cere "despagubiri substantiale" si, nici nu stiu daca dumneavoastra aveti energia, banii ( taxa judiciara de timbru - la valoarea solicitata -, onorarii avocatiale, etc. ) si timpul necesar sa porniti un litigiu impotriva unui "colos financiar". Oricum, calea amiabila e cea mai ieftina, astfel incat, notificarea despre care au facut referire antevorbitorii mei e o solutie viabila.
Problema vodafone
Niclaudia
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un sfat sau recomandare cum ar trebui sa procedez in urmatoarea situatie:
Am abonament cu Vodafone de prin 2004. Nu am avut ... (vezi toată discuția)