Buna ziua
Am un prieten care acum 2 luni a incetat activitatea la firma la care lucra. I s-a eliberat o copie dupa decizia de incetare a contractului, cu care s-a prezentat la ITM pt eliberarea carnetului de munca. Dar aici i s-a spus ca nu are carnet de munca la mapa firmei, asa ca ITM-ul i-a eliberat o adeverinta cu perioada lucrata la acesta firma. Cand s-a angajat la acesta firma, a predat carnetul in original (la data incheierii contractului). Acum acest carnet nu mai exista. Nu are copie xerox dupa carnet, nu stie seria si numarul. In acest carnet sunt inregistrati toti anii anteriori. Ce potate face, cum il declara pierdut, daca nu are serie si numar?
Va multumesc anticipat.
ar trebui problema sa o rezolve societatea care a pierdut carnetul. daca nu se rezolva ar putea incerca la ITM sa afle seria carnetului sau la DGSSM de unde l-a cumparat daca l-a cumparat recent . daca nu, sa-l declare pierdut doar dupa nuime nu si dupa seria carnetului si cu hartia de la monitor isi cumpara altul si-si cauta vechimea
asta e. de obicei acest carnet se da cu proces verbal de predare-primire. e sfant
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Carnet de munca
Daniela2172
sunt angajata la o societate si tin evidenta carnetelor de munca. in urma cu o saptamana mi-a disparut un carnet de munca al unui angajat. cum procedez in ... (vezi toată discuția)
Carnet de munca ars
dumilor
Buna ziua.
In 1972 mi-a fost intocmit Carnetul de Munca de societatea la care am lucrat pana in 1996, cand, la sediul societatii a avut loc un incendiu in ... (vezi toată discuția)