Registrul furnizorilor de servicii de certificare pentru semnatura electronica a fost actualizat recent de Ministerul pentru Societatea Informationala. Acest lucru vine in contextul in care trei dintre cei cinci furnizori de astfel de servicii si-au reinnoit acreditarile, pentru ca acestea expirau. Citește articolul
Documentul de confirmare utilizat pentru inregistrarea unei noi semnaturi electronice a fost modificat recent de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF). Ca urmare a acestui lucru, anumiti contribuabili vor trebui sa urmeze o noua procedura de inregistrare a acestei semnaturi la Fisc. Citește articolul
Certificatele digitale pentru semnatura electronica sunt valabile un an de zile. Pentru a putea fi utilizate in continuare , ele trebuie reinnoite inainte de trecerea acestei perioade, iar noile certificate digitale trebuie inregistrate la randul lor pe portalul ANAF. Procedura este simpla si nu mai este nevoie sa depuneti un nou formular 150 la organul fiscal. Ce trebuie sa faceti exact? Cititi in articolul nostru de astazi. Citește articolul
Certificatul digital pentru semnatura electronica este valabil un an de zile de la data emiterii, iar pentru a putea fi utilizat si dupa aceasta perioada trebuie reinnoit. Costul reinnoirii variaza in jurul a 30 de euro, fara TVA, iar procedura depinde de furnizorul care a emis certificatul. Va explicam astazi ce pasi trebuie sa urmati, la fiecare dintre cei trei furnizori, pentru a va reinnoi certificatul digital, astfel incat sa puteti semna in continuare documente in format electronic. Citește articolul
Certificatele digitale pentru semnatura electronica sunt valabile un an de zile. Ele trebuie reinnoite inainte de trecerea acestei perioade, iar noile certificate digitale trebuie inregistrate la randul lor pe portalul ANAF. Procedura este simpla si nu mai este nevoie sa depuneti un nou formular 150 la organul fiscal. Ce trebuie sa faceti exact? Cititi in articolul nostru de astazi. Citește articolul
certSIGN emite, din octombrie 2011, certificate digitale exclusiv pe chei RSA de 2048 de biti. Citește articolul
Agentia Nationala de Administrare Fiscala restrictioneaza accesul la meniul "spatiul privat al contribuabilului" de pe portalul ANAF in perioada 24-25 octombrie, informeaza institutia printr-un anunt postat pe pagina sa de internet. Meniul iti permitea sa iti vizualizezi online dosarul fiscal, dar si istoricul declaratiilor fiscale depuse. Citește articolul
In conformitate cu prevederile legale, certificatul digital este valabil timp de un an. Dupa un an, pentru a putea semna in continuare documente in format electronic, certificatul digital trebuie reinnoit. Citește articolul
Operatorii economici ar putea folosi certificatul digital calificat si pentru publicarea anunturilor in Sistemul electronic de achizitii publice, incepand din 22 septembrie 2011. Citește articolul
AvocatNet.ro iti prezinta etapele pe care trebuie sa le parcurgi in vedere obtinerii unui certificat digital, necesar la depunerea online a declaratiilor fiscale. Citește articolul