Este vorba de declaratiile 100 trimestriale si in functie de vectorul fiscal si D101 anuala. In general nu se sanctioneaza contraventional reactivarea.
In Legea 82/1991 se mentioneaza ca "(10) Situațiile financiare anuale și raportările contabile se semnează de către directorul economic, contabilul-șef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcție.
(11) Situațiile financiare anuale și raportările contabile pot fi întocmite și semnate de persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România."
Multumesc frumos pentru raspuns. :)
Deci concret expresia asta "Situațiile financiare anuale și raportările contabile" insemna ca tre sa fac bilantul pentru fiecare an de activitate si atat. In afara de declaratii ( dspre care am inteles) si bilant mai e ceva ce tine de contabilitate ce trebuie facut si depus?
Ar mai fi inventarierea anuala la fiecare sfarsit de an, care probabil e foarte usor de facut, avand in vedere ca societatea nu are bunuri, datorii, creante, etc.
Daca e cazul si a existat obligatia platii impozitului pe profit in aceasta perioada, un calcul al impozitului si completarea reg de evidenta fiscala ("8. În aplicarea prevederilor art. 19 alin. (7) din Codul fiscal, pentru calculul rezultatului fiscal contribuabilii sunt obligați să întocmească un registru de evidență fiscală, ținut în formă scrisă sau electronică, cu respectarea dispozițiilor Legii nr. 82/1991,...referitoare la utilizarea sistemelor informatice de prelucrare automată a datelor. În registrul de evidență fiscală trebuie înscrise veniturile și cheltuielile înregistrate conform reglementărilor contabile aplicabile, potrivit art. 19 alin. (1) din Codul fiscal, veniturile neimpozabile potrivit art. 23 din Codul fiscal, deducerile fiscale, elementele similare veniturilor, elementele similare cheltuielilor, cheltuielile nedeductibile, potrivit art. 25 din Codul fiscal, precum și orice informație cuprinsă în declarația fiscală, obținută în urma unor prelucrări ale datelor furnizate de înregistrările contabile. Evidențierea veniturilor și a cheltuielilor aferente se efectuează pe natură economică, prin totalizarea acestora pe trimestru și/sau an fiscal, după caz.").
De asemenea completarea registrului jurnal si registrului inventar,