In luna Februarie am dorit sa schimb contractul de furnizare de gaze si sa trec de la Eon Gaz la o alta firma.
Pe baza comparatorului de la ANRE, am optat pentru o WithUs SRL.
Am incarcat documentele pe platforma lor plus o copie de semnatura pentru contract.
A trecut timpul si in luna Mai (!!!) am primit un mail de la ei cu contracul semnat ( adica cu semnatura mea scanata ) si prima factura.
Precizez ca la primirea mailului, a fost prima data cand am vazut efectiv contractul.
Au estimat asa din burta un consum de 300kWh si au facturat 81.87 Ron inclusiv Tarif Zilnic de Rezervare care nu a fost mentionat pe platforma ANRE ( 25 Ron ). Am decis sa schimb firma de furnizare, si intre timp am trimis o sesizare catre ANRE ( care binenteles s-a spalat pe maini de toata povestea asta ).
Cu cateva zile in urma primesc o factura de la Arovi Energy! Nici o explicatie ce s-a intamplat cu Withus SRL. Pe factura pentru 03-31 Mai, apare consumul curent ( 96mc / 1034 kWh ) apoi apare -300 kWh ( cei estimati anterior de Withus ).
La total, 139.34 ron factura curenta PLUS 81.87 sold precedent, pentru aceasi periaoda. O eroare de calcul?
Data scadenta 30.06.2021. Data de stampila la posta Brasov 26.06.2021.
Azi primesc SMS cum ca in 3 zile se taie gazul.
Care este parerea dumneavoastra? Cum ar trebuii sa procedez?
Am avut o problema similara, cu o alta firma decat cele mentionate. La prima factura au estimat ei din burta un consum mult peste cel real. Dar ulterior mi-am facut cont pe site-ul lor si am trimis online constant consum zero timp de mai multe luni, pana ce se va acoperi consumul deja platit.
Buna ziua, Aceeasi problema o am si eu cu ei, iar furnizorul Energia Gas&Power nu ofera niciun raspuns. Am primit noi contracte pentru care nu ne-am dat acordul, sau mai degraba nici nu ni s-a cerut. Situatia la prima vedere pare ca detinatorul proiectului withU si-a facut propria lui firma de distributie si a folosit datele clientilor de pe platforma fara stirea acestora, pentru a-i muta la el in firma. Nu este caz de incalcare GDPR? Cum ati procedat?
Si eu am probleme cu factura de electricitate la Arovi Energy. Nu raspund la telefon si au disparut si conturile pe facebook pe care mai erau activi. Aveam cont pe site/ul lor. Acum imi spune ca contul a fost suspendat de administrator. si nu mai exista niciun site.
element94
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
La fel si aici. Cont suspendat si nu raspunde nimeni la emailuri sau telefoane.
Am deschis plangere la ANPC Brasov ( unde se afla ei ) insa cand au ajuns cei de la ANPC, nu au gasit pe nimeni acolo.
Au inaintat plangere catre ANRE.
Va salut, și eu sunt in aceeași situație, înregistrare la proiectul WithU in Februarie, după care destrămarea lor, rămas in baza celor de la arovi, iar de o luna primesc facturi și de la e-nergia gas and power, facturi care nu prezintă niciun index. Cei de la arovi nu răspund la telefon, mesaje, le-am prezentat problema săptămâna trecuta iar acum nu dau de ei.
Voi cum ați rezolvat problema ?