Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Cazul nostru: avem achizitii intracomunitare de marfa, zilnic, prin curier UPS sau DHL, care intra in tara , cu avionul. La HUb-urile celor 2 curieri, marfa este repartizata pe destinatiile din Romania, fiind transportata la clienti, tot de auto ale UPS sau DHL sau prin subcontractori , alti curieri interni. Mentionez ca pot fi 10-20 colete zilnic, care pot depasi doar limita de valoare, de 10 000 lei. Noi nu stim cu ce fel de auto se transporta marfa si nici momentul inceperii transportului intern, care poate fi inainte ca noi sa incepem programul de lucru. As fi recunoscatoare daca as primi cateva pareri, poate din experienta altor colegi, pentru ca nu-mi dau seama cum am putea sa ne incadram in prevederile legale cu E-Transport.