Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Am o mica neînțelegere cu o firmă producatoare de invitații evenimente, invitatiile respective, pe care le am comandat de la dânșii au venit intr o stare foarte rea, zgariate, împrăștiate, imposibil de "folosit". Tin sa precizez ca au fost transportate de o firma de curierat, ambalate foarte prost de catre firma respectivă. Acum, firma producatoare de aceste invitații, dupa plangerea depusa la dansii, spun ca ei nu au nici o vina si nu ei trebuie sa restituie banii pierduti pe acele invitatii ci firma de curierat si ar trebui ca eu sa fac plangere firmei de curierat, nu ei.
Este adevărat?
indiferent cine a deteriorat produsul, contractul dvs e cu producatorul, deci el e responsabil de expeditie. cu exceptia situatiei in care dvs ati ales curierul si l-ati trimis sa ridice marfa.