avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 502 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Bună ziua, sunt copil de cadru didactic in ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Bună ziua, sunt copil de cadru didactic in activitate, beneficiez ...

Bună ziua, sunt copil de cadru didactic in activitate, beneficiez de gratuitate la cazarea in camin, asa cum prevede Legea educatiei 198/2023?
Sunt student la Universitatea Transilvania Brasov, cu taxă, si mi s a respins cererea de acordare a gratuitatii la cazare pe motiv ca acele prevederi se aplica doar studentilor la fara taxa. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Gabriel Ciurea , Avocat 12:48, 3 Noiembrie 2023
Bună ziua,

Având în vedere că sunteți student legea aplicabilă este legea 199/2023 privind învățământul superior. Copiii personalului didactic în activitate beneficiază de gratuitate la cazarea în cămine, fără ca legea să distingă dacă studenții sunt încadrați la cu taxă sau la buget - art. 128 alin. (19).

Totuși, Universitățile pot să modifice statutul studentului cu taxă, astfel încât acesta să nu mai beneficieze de această gratuitate - art. 128 alin. (12) din legea 199/2023. Ar trebui să vedeți care a fost hotărârea senatului universității cu privire la această chestiune.

Toate cele bune,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună ziua! sunt căsătorit legal. soția are un copil din prima ... Petre F Petre F Bună ziua! Sunt căsătorit legal. Soția are un copil din prima căsătorie. Copilul poarta numele tatălui nu al meu. Copilul il cresc de 9 ani.Sunt cadru ... (vezi toată discuția)
Cazare gratuita camin studentesc dana19770101 dana19770101 Anul trecut am fost admisa la o facultate din Bucuresti. La inceput mi s-a spus ca beneficiez de gratuitate la cazare in caminul facultatii in baza legii. ... (vezi toată discuția)