avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 351 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Recenzie negativa, calomnie?
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Recenzie negativa, calomnie?

Buna ziua,
O persoana a postat o recenzie negativa pe pagina google a locului meu de munca. In recenzie ma nominalizeaza si ma denigreaza profesional, desi obiectiv nu are motive, am gestionat bine cazul persoanei. Sunt medic si consider ca ma poate afecta profesional. Voi discuta cu persoana respectiva, poate va intelege mai bine situatia. Daca refuza sa stearga recenzia, pot sa am vreo actiune legala? Are rost? Vreau doar ca recenzia sa reflecte realitatea
Ultima modificare: Miercuri, 3 Aprilie 2024
sisyphus, utilizator
Buna ziua!
Fiecare pacient are dreptul sa-si spuna parerea despre un spital,de cum a fost tratat.Institutiile invita oamenii sa-si spuna parerile,altfel nu ar mai exista rubrica Recenzii.
Este parerea personala a dumnealui/ei despre dvs.,asta nu inseamna ca toti pacientii au aceeasi parere.O singura recenzie rea nu va poate afecta profesional,mai multe,da.
Buna ziua,

Daca recenzia este una mincinoasa, facuta cu rea-credinta, va puteti adresa instantei de judecata, in temeiul raspunderii delictuale.

Onoarea, demnitatea si reputatia sunt protejate de lege, dumneavoastra puteti solicita despagubiri pentru prejudiciul cauzat.

In prealabil litigiului, puteti inainte o notificare, prin care rugati respectiva persoana sa indeparteze postarea facuta.

Libertatea de exprimare este , in anumite imprejurari, ingradita.

Situatia sus expusa trebuia analizata in detaliu.
Ultima modificare: Marți, 9 Aprilie 2024
CABINET DE AVOCAT "STOICA IOANA", Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură