avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 180 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Lucrez ca lucrator comercial cu norma intreaga,o am pe ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Lucrez ca lucrator comercial cu norma intreaga,o am pe mama de ...

Lucrez ca lucrator comercial cu norma intreaga,o am pe mama de 82 ani cu dementa mixta si uneori este nevoie sa stau cu ea,locuieste in gospodaria mea,cum sa procedez pt a lucra partial ,nu doresc sa renunt la servici?
Cel mai recent răspuns: Marinamig , utilizator 20:27, 19 Ianuarie 2023
Vorbiți cu angajatorul dacă este de acord să vă schimbe programul.
Indemnizația pentru îngrijitorul informal

O nouă soluție pentru îngrijirea unei persoane a apărut chiar în această lună, odată cu oficializarea Legii 355/2022. Concret, e vorba despre posibilitatea de a deveni îngrijitor informal, adică necalificat, ce are grijă de persoanele vârstnice din familie (și nu numai) și care are posibilitatea de a lucra cu normă parțială și să primească o indemnizație. La asta ma refer!!!!

Aurora Safcea a scris:

Vorbiți cu angajatorul dacă este de acord să vă schimbe programul.

Ultima modificare: Joi, 19 Ianuarie 2023
Marinamig, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Atentie nu este vorba despre angajatorul dvs ci despre faptul ca : autoritățile administrației publice locale pot angaja personal de îngrijire cu timp parțial de lucru sau cu normă întreagă în cadrul serviciului de asistență comunitară al serviciului public de asistență socială....
Adica trebuie sa merg la primaria localitatio sa inteleg? Daca ei nu au posturi diponibile nu se poate face nimic !?

Cornel Vasile a scris: