avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 205 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna am 17 ani si as dori sa plec de acasa din cauza ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna am 17 ani si as dori sa plec de acasa din cauza relatiei ...

Buna am 17 ani si as dori sa plec de acasa din cauza relatiei mele cu parintii mei, luma care ma inconjoara imi stie situatia , imi cunosc parintii si tot pri e am trecut de-a lungul anilor.
As dori sa plec si sa ma mut cu iubitul meu, parintii ui vor sa ma ia in grija insa parintii mei nu sunt de acord, dar am stat si am calculat problema timp indelungat si asa as avea atat eu cat si parintii mei parte de liniste.
el are 22 de ani, intrebarea mea este daca parintii mei ma pot aduce inapoi , deoarece nu vreau sa il pun nici pe el cat ici parintii lui in pericol.
sunt o eleva model, am note bune, in ciuda situatiei de acasa si in ce conditii am crescut.
de scoala nu am de gand sa ma las.
Este posibil ca parintii mei sa ma aduca inapoi?
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 09:01, 6 Mai 2024
E o problema delicata. Iubitul poate fi unul provizoriu și o sa mai ai și alții, pe parinti ii ai pana mor. Poate ar trebui sa îmbunătățești relația cu ei și nu sa o rupi de tor. Schimba ceva în modul de abordare.
Parintii iubitului, cat de buni ar fi nu sunt datori sa te întrețină și nu sunt parintii tai.
Mai ai răbdare și daca chiar nu se poate ca relația sa mearga, te poți muta unde vrei.
Ca idee, la vârsta asta, nu te poate obliga nimeni sa stai intr-un loc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am o intrebare, am 17 ani si 7 luni, am un iubit de ceva timp ... Shdurbs Shdurbs Am o intrebare, am 17 ani si 7 luni, am un iubit de ceva timp si as vrea sa ma mut la el, cu ai mei nu ma inteleg prea bine, nu mi place atmosfera din casa, ... (vezi toată discuția)