Ce presupune monitorizarea unei mărci?
Monitorizarea de marcă presupune o serie de cereri de înregistrare, cereri precum: cele formulate de o anumită companie, cererile de înregistrare de marcă care în alcătuirea lor conțin un cuvânt sau o serie de cuvinte, sau chiar o anumită imagine. În situația în care specialistul în drepturi de proprietate intelectuală identifică o altă cerere de înregistrare care conține elemente similare cu una din mărcile pentru care se efectuează monitorizarea, se va înainta o opoziție blocând astfel înregistrarea respectivei mărci până la soluționarea problemei. Principalele avantaje
Prin intermediul acestui serviciu sunteți în permanență informați în legătură cu alte cereri de înregistrare ale mărcii similare cu cele ale dumneavoastră. Un alt punct de vedere sub care poate fi privit acest serviciu este cel al evitării unei probleme de natură penală. În cazul în care marca este utilizată neînregistrată, există posibilitatea de a răspunde penal dacă marca folosită seamănă cu o alta înregistrată. Pe termen lung, decizia de a opta pentru un serviciu de monitorizare a mărcii poate avea implicații de ordin financiar, salvând bugete mari ale companiei. Managing Partnerul de la Cosmovici Intellectual Property, Paul Cosmovici, recomandă: “În ziua de astăzi nu poți lăsa fără supraveghere o marcă înregistrată. Costurile sunt minore, iar rezultatele obținute prin algoritmi specializați ne permit să oprim foarte rapid, cu costuri mici, noile cereri de marcă similare cu mărcile clienților noștri.”
Comentarii articol (0)