Printr-un comunicat publicat de puțină vreme pe website-ul propriu, AFM amintește că, după cum este stabilit în ghidul de finanțare a programului Casa Verde Fotovoltaice, în cazul suspendării înscrierilor în program, toate documentele depuse și înregistrate deja la instalatorii validați în cadrul programului vor fi considerate valabile la redeschiderea sesiunii de înscrieri.
Aici vorbim, mai exact, despre certificatele de atestare fiscală și extrasul de carte funciară, documente care pot expira în perioada suspendării înscrierii în programul Casa Verde Fotovoltaice, deoarece au o perioadă de valabilitate destul de scurtă (de până la 30 de zile).
În data de 10 septembrie, la doar câteva ore de la lansare, autoritățile au decis suspendarea sesiunii de înregistrări în programul care permite celor interesați să obțină bani de la stat pentru montarea de panouri solare, respectiv Casa Verde Fotovoltaice, deoarece au existat suspiciuni de fraudă la înscrieri, iar AFM vrea să analizeze modul în care funcționează procesul de înscriere.
AFM a făcut aceste precizări în urma mai multor solicitări primite de la persoanele interesate să-și instaleze panouri solare cu bani de la stat, ce se tem că, la redeschiderea sesiunii de înscrieri în program, vor fi nevoite să solicite autorităților și să obțină din nou documentele deja depuse.
Totodată, autoritățile de mediu anunță că data reluării înscrierilor în programul Casa Verde Fotovoltaice va fi anunțată din timp (pe site-ul AFM), astfel încât cei ce n-au reușit să se înscrie la instalatori în data de 10 septembrie să aibă suficent timp pentru a face acest lucru.
Comentarii articol (0)