avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 547 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... recuperare bani concedii medicale - firma in insolventa
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

recuperare bani concedii medicale - firma in insolventa

Sunt in concediu medical+prenatal de 4 luni, firma nu mi-a platit concediile pe lunile astea si a intrat in procedura de insolventa in Iulie. Vineri am primit decizia de incetare a contractului de munca pe data de 10.10.2011.

Am inteles ca pot sa-mi recuperez banii pe aceste concedii medicale direct de la FNUAS. Imi puteti spune de ce acte am nevoie? Cui cer aceste acte: lichidatorului sau firmei de contabilitate care s-a ocupat de companie?

Eu am dat concediile medicale in original firmei care s-a ocupat de contabilitatea companiei la care am lucrat, ele au fost inregistrate, dar nu s-au depus actele necesare recuperarii banilor din cauza ca firma are datorii catre bugetele de stat (sanatate, pensii, somaj,...). Trebuie sa cer concediile medicale firmei de conta?
Cel mai recent răspuns: IoanaNed , utilizator 17:11, 28 Noiembrie 2011
1. Luati legatura cu Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate sa va spuna cu ce sa va duceti ca sa va plateasca certificatele medicale.
2. Stiu ca trebuie sa aveti si o copie dupa hotararea judecatoreasca de intrare in insolventa pe care o cereti de la angajator.
Am luat legatura cu casa de sanatate si mi-au dat o hartie cu actele ce trebuiesc pentru recuperare bani. (Art 93 din normele de aplicare ale OUG 158/2005)
As avea nevoie sa-mi spuneti cum ar trebui sa arate actele urmatoare:
- lista angajatilor aflati in plata de indemnizatii de asigurari sociale de sanatate
- situatia platii lunare a drepturilor
Sunt actele care in mod normal o firma le depune pt angajatii aflati in concediu?