Da,vecinul are șanse ipotetice de câștig,poate solicita in instanta pronunțarea unei hotărâri care sa tina loc de contract de c.vanzare cumpărare etc..Banutii când au fost luați nu a contat ca au fost cu acte sau fără acte,au fost buni..
raluk0207
Utilizator 5din 5 utilizatori consideră acest răspuns util
Mergeți la Primarie si obțineți un certificat de atestare fiscala, care sa cuprindă si parcelele respective, faceți la notar o copie legalizata după certificatul de moștenitor, iar apoi, cu certificatul de atestare fiscala, copia legalizata si extrasele de Carte Funciara pentru informare pe care le aveți pentru terenuri, vă adresați Biroului de Cadastru si Publicitate Imobiliara si solicitati intabularea pe numele dvs.
ipso
Utilizator 4din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Va scarpinati la urechea dreapta, cu mana stânga. Complicati lucrurile fără ca acestea sa fie complicate deloc.
Din moment ce nu este stricat nici un element de rezistenta, nu aveti nici o problema. Cumpărați o ușă și un geam și le montați în locul celor lipsa. Ce mare lucru? Chiar dacă în acte apar 4 uși, iar dvs vreți sa le scoateți, nu va trebuie nici o autorizare. Și oricând le puteți pune la loc.
safety a scris:
Este conform legii ca releveul din încheierea de intabularea să nu reflecte realitatea din teren, având simbolizate ușa și fereastra din living spre balcon deși acestea nu mai există ? Dacă nu ar fi legal, care sunt efectele asupra legalității intabulării ?
Atata timp cat nu ii incalcati programul de vizita nu aveti de ce sa ii dati nicio explicati daca plecati, unde plecati, cat stati.
Aveti libertate totala de a circula, de a va bucura impreuna cu copilul de familia extinsa.
Il bagati prea mult in seama.
Discutati strict despre programul minorei cu o zi inainte de program.
De asemenea pregatiti copila pentru vizita tatalui.
raluk0207
Utilizator 4din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Si de ce aveți impresia ca o vânzare fictiva încheiată in astfel de condiții nu este anulabilă si e o idee mai bună?
Zău dacă înțeleg fixul ăsta cu vânzarea-cumpărarea între părinți si copii..
In primul rand, nu e prețul declarat de notar (că nu notarul declara pretul), ci e valoarea rezultata din expertiza notariala.
In al doilea rând, dvs puteți sa declarati si 3 lei. Însă calculul taxelor se va face la valoarea din expertiza notariala, adică la 52.000 euro.
La această valoare, mama va avea de achitat la stat un impozit de 1% (daca are apartamentul in proprietate de mai mult de 3 ani) sau de 3% (daca are apartamentul in proprietate de mai puțin de 3 ani).
In al treilea rând, notarul va raporta tranzacția la ANAF, iar mama dvs va figura că a încasat un venit din transferul proprietății imobiliare, in Declarația 208, transmisă de notar.
gi-jane2
Moderator 4din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu are sanse in instanta, daca va da in judecata, aveti nevoie de avocat. Daca ar fi posedat terenul, sansele erau de partea lui, dar asa...exista si un termen de prescriptie, el ar fi trebuit sa actioneze in jidecata pt a-si face acte, de multi ani, nu acum dupa aproape 30 in conditiile in care terenul nu e nici in posesia lui.
Ca sa fiti corecti, ar trebui sa ii dati banii inapoi la valoarea actualizata a sumei, asta daca aveti indicii ca chiar a platit.
robert1958
Utilizator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
@DrakarRo
Trimiteți o înstiințare către asociația de proprietari prin scrisoare recomandată cu conținut declarat și confirmare de primire, prin care le aduceți la cunoștință noua adresa la care domiciliați precum și o adresă de mail.
Potrivit art. 78 alin. 1 din legea nr. 196/2018,
„Administratorul este obligat să notifice, în scris, proprietarul care are plăți restante la cheltuielile comune ale imobilului asupra datoriilor și să înștiințeze președintele și comitetul executiv al asociației de proprietari despre restanțe”.
Vă poate ajuta în instanță iar dacă sunteți membru al asociației de proprietari, faptul că i-ați înștiințat despre noua adresă îi va obliga să vă anunțe la noua adresă pentru orice adunare generală .
Dapix
Utilizator 3din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu vă folosește la nimic mesajele trimise prin WhatsApp, omul nu-i în culpă, n-are obligații să efectueze muncă voluntară tastând la telefon.
Iar obligația administratorului (NU a președintelui) de al notifica pe rău platnic când are restanțe neplătite, are rolul juridic de al pune pe datornic ÎN ÎNTÂRZIERE, ca să poată fi obligat de instanță la plata cheltuielilor de judecată datorate asociației.
"unde bați și unde crapă" - (zicală din înțelepciunea populară)
Debitorul poate fi pus în întârziere, cu greutate juridică și mai mare, prin intermediul unui executor judecătoresc.
Bună.ziua!Încercați sa luați legătura telefonic iar în cazul în care nu reusiti și mergeți personal sa aveți o cerere scrisa prin care sa solicitați ce doriți dvs,anexati acte medicale și dovada veniturilor realizate. Solicitați înregistrarea acesteia la secretariatul baroului respectiv,eventual sa vi se dea si nr de înregistrare.
dorumihalache
Utilizator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Presupun că sunteți căsătoriți sub regimul comunității legale, nemodificat. Conform legii, toate bunurile dobândite de oricare dintre soți pe durata căsătoriei sunt considerate comune și devin proprietatea comună a ambilor soți. Trebuie doar să demonstrați achiziționarea mașinilor pe timpul căsătoriei (data contractului de cumpărare, data facturilor privind plata achiziției, înregistrarea masinilor la fiscul local, înscrierile din Cartea de identitate a vehiculului.
Un singur amendament: Soțul să nu fi cumpărat mașinile din fonduri proprii provenite din moștenire sau donații care îl desemna ca unic donatar.
La momentul vânzării, situația datoriilor ar fi trebuit reglementată. În baza Legii nr. 196/2018, în lipsa unei declarații prin care să vă asumați preluarea acelor datorii, obligația de plată nu vi s-a transferat automat. Modalitatea prin care asociația încearcă să stingă restanța primăriei folosind plățile dvs. este abuzivă, mai ales în condițiile în care asociația se află deja în litigiu cu primăria. Transmiteți o notificare către asociație, formulată prin avocat, solicitând rectificarea evidenței contabile. Pe viitor, pentru plățile pe care le efectuați, folosiți transferul bancar și menționați explicit la descriere luna exactă pentru care se face plata. Riscul este să fiți implicat într-o situație litigioasă sau să întâmpinați blocaje la eliberarea adeverinței necesară în cazul unei potențiale vânzări a apartamentului.