avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 681 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Termenul limita de depunere al concediului medical la ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Termenul limita de depunere al concediului medical la angajator

Buna ziua,

Avand in vedere ca de ieri, 27.05.2013 sunt in concediu medical pe o perioada de 5 zile, respectiv pana in 31.05.2013, va rog sa imi spuneti cand trebuie sa prezint efectiv certificatul de concediu medical la angajator?
Vreau sa mentionez, ca am anuntat telefonic angajatorul (persoana de la Resurse Umane) exact in ziua in care am primit certificatul de concediu medical, adica ieri 27.05.2013.
Daca voi primi un nou concediu medical din 01.06.2013, in continuarea celui initial,cum se procedeaza cu acesta? Cand va trebui sa-l prezint angajatorului?

Va multumesc mult
Cel mai recent răspuns: Admin2 , utilizator 18:27, 21 Septembrie 2017
Conf art 67 alin 1 Ordin MSP 60/2006 certificatul de concediu medical se prezintă plătitorului până cel mai târziu la data de 5 a lunii următoare celei pentru care a fost acordat concediul.
Conf art 67 alin 2 Ordin MSP 60/2006 pentru situaţiile urmatoare:
a) în caz de sarcină şi lăuzie (numai concediu medical pentru maternitate);
b) pentru perioada de internare în spital;
c) pentru aparat gipsat, numai de către medicul ortoped/chirurg;
d) situaţii pentru care este necesar avizul medicului expert al asigurărilor sociale peste 90 de zile.
e) în caz de carantină.
f)persoanele asigurate aflate în incapacitate temporară de muncă, care au urmat un tratament în străinătate pentru afecţiuni care nu pot fi tratate în ţară
g)asiguraţii care îşi pierd capacitatea de muncă în timp ce se află în altă ţară în interes de serviciu sau în interes personal
h)concediu medical pentru îngrijirea copilului bolnav cu afecţiuni care nu pot fi tratate în ţară.