Pentru ca autoritățile să poată stabili nivelul impozitului pe clădiri, firmele ce le dețin trebuie să le reevalueze, mai nou, la fiecare cinci ani. Apoi, la evaluarea clădirilor ce sunt supuse impozitului local, o firmă trebuie să ia în considerare toate construcţiile amplasate pe terenurile deţinute, chiar dacă nu se regăsesc în bilanţurile contabile sau pot părea neînsemnate. În contextul în care primul termen de plată pentru impozitele locale este la numai o săptămână distanță, prezentăm astăzi cele mai importante informații pe care trebuie să le știe reprezentanții firmelor despre evaluarea clădirilor. Citește articolul
În situaţiile în care este necesară stabilirea unei noi durate de utilizare unei clădiri sau unui echipament aflat în patrimoniul societăţii, este recomandat ca, înainte de depunerea situaţiilor financiare anuale, să se facă o reevaluarea a acestor imobilizări corporale. Citește articolul
Printr-o reglementare de data recenta, Guvernul a stabilit ca expertii contabili nu mai pot efectua activitatile de audit financiar, consultanta fiscala si evaluare decat daca dobandesc si calitatea de auditor financiar, consultant fiscal sau evaluator autorizat. Reglementarea nu mira pe nimeni in ceea ce priveste consultanta fiscala si auditul, care erau interzise si pana acum celor care nu dobandisera decat calitatea de expert contabil. Nu la fel stau lucrurile daca vorbim de evaluare, expertii contabili avand pana nu demult dreptul sa desfasoare aceasta activitate, in anumite conditii. Citește articolul