Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriClaudia este avocat si consilier autorizat in domeniul marcilor. Are experienta vasta pe drept comercial si este specializata in proprietate intelectuala, IT&C, Internet si mediul online, protectia datelor cu caracter personal si drept farmaceutic. Experienta ei include consilierea unor clienti nationali si internationali privind diverse aspecte legate de drepturile de autor, de procedurile de inregistrare, protejare si exploatare a marcilor, desenelor industriale si a brevetelor de inventie. De asemenea, a asistat clienti in conflicte dintre marci si numele de domenii de Internet. Activitatea Claudiei acopera si publicitatea si promovarea comerciala, orice aspect privind prelucrarea datelor cu caracter personal, reglementarile specifice industriilor telecom si farma. Totodata, Claudia este implicata in redactarea si negocierea unei varietati de contracte comerciale, in investigatii due diligence si in reprezentarea clientilor in instanta si in fata autoritatilor publice. Anterior, Claudia a fost avocat in doua dintre cele mai mari societati de avocatura, CMS Cameron McKenna si PeliFilip. A absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti si a urmat doua programe de masterat Law and Information Technology si European Intellectual Property Law, ambele la Stockholm University, Suedia.
Atunci cand vorbim despre externalizarea procesului de dezvoltare a unui program/aplicatie software de catre o companie (Client) catre un dezvoltator software (Dezvoltator) - relatie de outsourcing -, unul dintre cele mai mari riscuri juridice este legat de proprietatea intelectuala (IP). IP inseamna drepturi de autor, marci, desene industriale, brevete, secrete de comert, know-how, schite, etc. si poate imbraca cele mai diverse forme (baze de date, coduri-sursa, logo, interfata grafica, notitele dintr-o agenda, etc.). Citește articolul
Cresterea fara precedent a utilizarii telefoanelor cu sistem de operare Android, iPhone-urilor si tabletelor a determinat companiile sa investeasca resurse in aplicatii software create special pentru dispozitivele mobile. Citește articolul
E-mail marketing-ul este o modalitate eficienta prin care poti transforma in clienti acele persoane interesate de produsele sau serviciile pe care le oferi. Aceasta activitate implica, insa, respectarea anumitor prevederi legale privind mesajele comerciale nesolicitate si protectia datelor cu caracter personal. Iata cateva indicatii care te pot ajuta la planificarea urmatoarei campanii de e-mail marketing. Citește articolul
~ final articole autor ~